Banki

#mbank #bezpieczenstwo #banki…

#mbank #bezpieczenstwo #banki
@ZespolmBanku

Szanowni Państwo,
Moje kanały zostały zablokowane w czasie, gdy nawet nie miałem uruchomionego komputera. Poprosiłem o udostępnienie adresu IP z którego nastąpiło 50 błędnych prób logowania na moje konto, lub potwierdzenie, czy był to mój adres IP.

Napisałem reklamację, która została zamknięta z odmową udzielenia informacji bez powiadomienia organów ścigania (nie doszło do przełamania zabezpieczeń, więc nie widzę podstaw).
Otrzymałem też sugestie prewencyjnego przeinstalowania systemów operacyjnych na wszystkich moich urządzeniach.

Czy nie można sprawdzić adresu IP, zweryfikować, czy próbowani się z niego logować także na inne loginy lub czy historia logowań nie wskazuje na brute force?

Idąc dalej tym tropem – wystarczy poznać / wylosować numer klienta, aby odciąć go od usług i z pomocą mBanku namówić do reinstalacji systemów?

Cooge teraz zrobić? Jeśli ktoś zna mój login, mogę go zmienic?

Dlaczego nie można odpowiadać na reklamację mailem chociaż tego kanału używacie Wy?